EttVanligtLiv

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av EVL - 1 juni 2010 14:19

Sitter på jobbet och försöker koncentrera mig på arbetet, men hela tiden ilar det i magen. Börjar tro att det är bara för att jag aldrig ska få känna mig lugn och trygg i att vi är på bättringsvägen nu.

Det ilar liksom i ljumsken, på höger sida. Mest när jag sitter ner.

Ibland känns det som om man tappat känseln och den är påväg tillbaka, alltså att det pirrar och känns bortdomnat.


Detta kan väl inte vara normalt? Är på dag 14 idag, och ÄL brukar komma mellan dag 19 och 23... så det är ett tag kvar...


Uscha, önskar tant L hade haft en jourtelefon som man kunde ringa. Eller bara en telefonsvarare som sa positiva och lugnande saker hela tiden. Hon skulle verkligen ligga etta på min speed dail.

Av EVL - 1 juni 2010 08:20

Vad otroligt fina kommentarer jag får på mina inlägga :) Det värmer så i hjärtat att det finns så fina människor som vet hur jag mår och som känner likadant <3


Ang, bakteriell vaginos så har jag tipsat alltombarn.se att de verkligen borde skriva mer om detta. Eftersom det verkar vara så många som lider av detta så skulle det säkerligen hjälpa många om det skrevs mer om det.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards