EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av EVL - 4 juni 2010 08:34

Tant L utbrast igår "men du har ju ägglossning! Hem och gör barn!". Har ju haft ont i magen men antog att det varit något annat eftersom det normalt ska vara fem dagar kvar. När vi kom hem tog jag ett ÄL-test. Dagen innan fick jag inget utslag och nu fick jag ett halvstarkt streck.


Vi började fundera på om vi ska vänta nån dag, men bestämde sen att vi ska följa fina tant L´s råd och startade denna månads bäbisverkstad igår natt. Och det var bra, för imorse visades ett väldigt starkt positivt resultat på stickan! :)


Nu gäller det att sexa på ikväll och på Söndag innan vi åker på semester. Sen ska vi "släppa" det och bara försöka tänka på att ha det härligt. Om mensen kommer även denna gång ska jag inte bryta ihop, för nu vet vi iallafall att bakterien är väck och att allt annat ser bra ut.


Snart sitter vi på ett fik i Sundsvall vid advent Kix!


Önskar att alla fick en chans att träffa underbara tant L.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards