EttVanligtLiv

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av EVL - 15 juni 2010 09:33

Nu är vi tillbaka efter en mycket härlig minisemester tillsammans med E´s familj. Under tiden jag varit borta har min syster och min bästa vän fått sina små bäbisar. Det känns väldigt skönt att jag inte var hemma då släkten skulle träffa bäbisen för första gången. Nu får jag träffa dom i lugn och ro när all uppståndelse har lagt sig lite.


Vi närmar oss BIM, på Söndag borde det vara... Denna gång känner jag inte av brösten någonting alls. Jag brukar ha ont i bröstvårtorna efter ÄL. Men inte denna gång. Däremot har jag varit väldigt dålig i magen i flera dagar och sen i Fredags har det känns som mensvärk i magen... Med min tur så handlar det väl bara om nån släng av nån elak bakterie.


Inte lätt att känna sig hoppfull inför att eventuellt testa på Söndag. Men jag ska iallafall försöka. Ska snosa länge och väl på systers bäbis och försöka fylla på alla positiva reserver igen :)



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards