EttVanligtLiv

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av EVL - 17 juni 2010 08:36

Har BIM på Söndag. Brösten har inte blivit större eller känsligare. Det kan sticka till i dem ibland men några ömma bröstvårtor infann sig inte denna gång.

Däremot sticker det runt äggstockarna och ilar ner mot ljumskarna. Inatt när jag skulle sova så kändes det precis som om någon/något tryckte på två punkter på mitt höftben. Det var liksom en tryckande/malande känsla.


Jag har haft så här i magen en gång förut. Men aldrig så här långt innan BIM (ca 7 dagar). På resan så kommer jag ihåg att det vid två tillfällen "krampade"/"stack" vid höger äggstock några sekunder. Undrar så vad det kan ha varit.


Håller på att bli tokig på detta. Synd att vi kommer att ha huset fullt med släktingar och en ny bäbis på Söndag om mensen tänker dyka upp igen...

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards