EttVanligtLiv

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av EVL - 23 juli 2010 08:22

Idag är mensvärken praktiskt taget borta. Hade väldigt ont igår från eftermiddagen till kvällen. Fastän jag planerade att bara vara hemma med E och tillbringa kvällen ihop i soffan så blev vi tvungen att åka och hjälpa min syster med datorn. Det var väldigt jobbigt att behöva vara uppe i hennes fina bäbis när vårat hopp om att få en egen precis hade gått åt skogen.


Min syster har ju märkt vid flera tillfällen att jag inte mår bra och sagt att jag kan prata med henne om vad som helst (hon tror nog att jag och E har problem med förhållandet). Det skulle vara så otroligt skönt om hon visste, för jag behöver verkligen hennes stöd ibland, men jag orkar helt enkelt inte sitta och förklara allt som hänt och böla som en idiot. Jag vill inte heller lägga mina bekymmer på henne så att hon känner att hon inte kan glädjas över deras barn när jag är i närheten. Faktiskt är det bara hennes bäbis som får mig att må bra när det är som värst. När jag håller henne gör det inte så ont i hjärtat längre.


Två veckor kvar tills vi börjar försöka igen. Å vad jag längtar efter de där positiva känslorna man får kring ÄL! Jag står inte riktigt ut med den negativa person jag är just nu...


Nu tillbaka till jobbet. Snart är det Augusti. Det kanske är vår månad :)

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards