EttVanligtLiv

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av EVL - 25 juli 2010 00:58

Ikväll har vi umgåtts med våra bästa vänner och ätit samt gått på bio. Inception rekomenderas varmt, den var skitbra! Mensen håller redan på att försvinna men magen håller på att leva om hela tiden. Nästan konstant känner jag av ilningar i vänster ljumske och flera ggr om dagen sticker det i äggstockarna. Kommer inte ihåg att jag haft så vid mens förut. Det brukar bara vara en dag med mensvärk, nu har jag det en vecka innan och tydligen flera dagar efter. Mycket konstigt. Har ingen att fråga heller... tant L har en mycket välunnad semester till mitten av Augusti.


Denna gång gick det lite lättare att acceptera att det inte funkade. Vi ser det som försök nummer två och vilka lyckas efter bara två försök? :) Försöker intala mig detta som ett mantra hela tiden för att inte känna mig nedslagen och det har faktiskt funkat hitills. Om lite mer än en vecka sätter vi igång igen. Det ser vi som försök nummer tre. Funkar det inte då har vi iallafall ett besök hos underbara tant L att se fram emot...


Vi har bestämt att vi ska berätta allt för våra närmaste och ju mer jag tänker på det desto bättre känns det. Alla tankar vi hade om att hålla det hemligt för att överaska känns ganska främmande nu. Bara vi blir gravida så spelar allt annat ingen som helst roll. Och gravid kommer vi att bli! Snart sitter vi där med våra tre underverk och tänker tillbaka.... Det gäller dig med M och Kix!



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards