EttVanligtLiv

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av EVL - 29 juli 2010 12:32

Dagarna har återgått till det normala nu när jag är tillbaka från semestern. Kvällarna fylls med renovering och mys framför en bra film. Det går ju inte att släppa tankarna på hur det ska gå för oss och det skulle ju aldrig hända att vi missar en ägglossning... Men på något sätt så känner jag ändå ett nytt sorts lugn över det hela.


Då mensen dök upp lite senare än den brukar förra gången fick jag känslan (som så många ggr förr) "jag kanske ÄR gravid! Det är såhär det ska kännas... Och är jag inte gravid så kommer jag att bli det. Jag kommer att känna så här någon gång och då kommer det att vara på riktigt". Den tanken gav mig ett lugn som fortfarande sitter i. Inte hela tiden och kanske inte lika starkt, men den finns där.

Det är nog harmoni som gäller från och med nu... 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards