EttVanligtLiv

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av EVL - 13 augusti 2010 09:19

Idag känner jag att det har börjat ila lite i magen. Från äggledarna ut i benen och lite ner i rumpan. Förhoppningsvis kommer inte mensvärken om två dagar som den brukar...


Är iallafall på lite bättre humör idag och det beror med största sannolikhet på att jag fick en helkväll med min systers bäbis igår. Det känns alltid bättre efter att jag fått gosa lite med honom.


Jag och E har funderat lite på hur vi ska kunna berätta för hans föräldrar om det inte lyckas denna gång.  Det verkar inte finnas något bra sätt...

Men det ska jag inte tänka på nu. Vi ska inte ge upp hoppet i förtid. Kanske finns det någon där inne i magen nu. Det är 7 dagar sedan ägglossningen så ägget kanske har fäst sig i livmodern nu :)

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards