EttVanligtLiv

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av EVL - 17 augusti 2010 09:19

Håller på att bli tokig. Detta är absolut den värsta tiden på en cykel, förutom den dagen mensen kommer såklart. Jag pratar om att gå och vänta. Känna efter...


Har förlorat nästan allt hopp om att det ska vara något denna gången. Alla pratar ju om att man får ökade flytningar när man är gravid. För mig är det tvärtom. Förutom någon gång ibland då kroppen får ett ryck och beter sig lite konstigt. Då kan jag ha mycket, men jag är ändå torr och det klias.


Jag har nästan glömt hur mitt liv var innan vi insåg att vi hade problem med att skaffa barn. Allt har förändrats och vi är inte samma personer längre. Är så trött på det här. Jag vill ha tillbaka mig själv!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards