EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av EVL - 20 augusti 2010 10:00

Jag sa inget till min vän som jag besökte igår. Vi pratade om deras IVF och hon beklagade sig på att det hade blivit uppskjutet hela tiden. Som om de inte hade det jobbigt nog så strulade det med jobbet också. Jag sa inget  för jag ville inte att hon skulle tro att jag kommit dit för att slänga mina problem, som faktiskt inte alls kan jämföras med deras, i hennes ansikte.

Det vore ju taskigt av mig att plötsligt vilja prata om barnlöshet bara för att vi också har lite problem. Jag har ju inte direkt varit så frågvis förut. Jag har inte kunnat sätta mig in i situationen och har inte vetat om hon vill prata om det.


Kvällen handlade därför om henne och det var jättemysigt att sitta ner och umgås igen.


Nu har det börjat leva om mer i magen, men inte alls så mycket som förra cykeln. Bara ibland kan det sticka till eller kännas tryckande. Har BIM på Söndag kväll eller måndag morgon. Är det någon annan som har ilningar och stickningar vid äggstockarna och ut i ljumskarna som PMS-symptom? När man googlar det kommer det bara upp graviditetssymptom, men jag har haft såhär flera ggr innan mens...



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards