EttVanligtLiv

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av EVL - 25 augusti 2010 09:35

Fick tag i tant L. Hon sa att jag kanske har en oregelbunden mens och att jag har ägglossning nu! Jag fick komma in imorgon 7.30 för en snabbundersökning.

Är så ledsen nu. Varför är alla tecken på graviditet alltid något helt annat hos mig?

Hur kan man har ägglossning två ggr utan att ha mens mellan gångerna?!


Ringde hem till E och berättade, hörde att han blev så ledsen. Detta betyder väl antagligen att vi missar ägglossningen och behöver ha sex inatt när båda är så nere...kul.


Varför kan inte min kropp fungera normalt!? Jag vet inte hur jag ska orka med om det inte funkar snart. Inte ens utebliven mens betyder graviditet hos mig. Fy fan.

Av EVL - 25 augusti 2010 08:10

Ingen mens än...inget positivt graviditetstest heller för den delen. Hur kan ett graviditetstest vara SÅ negativt? Det finns inte ens något där som man skulle kunna inbilla sig att det är ett streck. Däremot fick jag positivt på ägglossningstestet igår vilket antagligen betyder inkommande mens. (det kan ju betyda graviditet med, men det har det inte gjort tidigare för mig)


Försöker få tag på tant L för lite rådgivning men det är ju som många vet en nästan omöjlig uppgift.


Det här har aldrig hänt mig förut. Mensen brukar komma äckligt punkligt. Nu är jag fast i ingenmansland.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards