EttVanligtLiv

Alla inlägg den 2 september 2010

Av EVL - 2 september 2010 13:35

Nu tar vi nya tag! Hittade en skitfin babysitter som jag och E absolut ska inhandla när vi är gravid. De är hur fräna som hellst och finns i lite olika färgkombinationer, ska även finnas i trä också.


  

De kommer från Bloombaby.


Ska försöka tänka mer positivt from now on. Blir absolut inte bättre av att gräva ner sig  och bli deprimerad. OK vi måste vänta en cykel till innan vi kan börja med Pergitime och det har gått ett år av misslyckade försök nu, men snart funkar det!

Jag har beställt det från universum! Kom igen nu!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards