EttVanligtLiv

Alla inlägg den 6 september 2010

Av EVL - 6 september 2010 10:12

Har inte så jättehöga förhoppningar på septemberförsöket, vet ju inte ens om ägglossningen kommer att dyka upp på rätt tid, dag 16, eftersom mensen var en vecka försenad förra cykeln. Vi fördriver därför tiden med renovering och annat trevligt som får tiden att gå. Känner mig faktiskt otroligt positiv och glad mestadels av tiden. Tror det har mycket att göra med att jag läser "hemligheten" igen. Det är faktiskt en mycket bra bok, om än väldigt flummig. Men kontentan är bra och det hjälper faktiskt:


"Tänk positivt och se framför dig att du har det du vill ha, så kommer det".


Det är mitt motto nu :)


Jag intalar mig att jag alltid har tur, gott om tid och snart kommer att bli gravid. Hitills har jag fått denna utdelningen:


Igår hade jag två timmar på mig att städa och baka inför ett jättestort kalas. På något sätt hann jag med allt och lite till, utan att stressa. Jag hade fått för mig att jag ville ha blåbär på tårtorna och begav mig ut för att plocka lite snabbt. Det finns ju nästan inga bär alls i skogen, utom precis vid vår tomtgräns! där växer det jättemycket :)

Imorse hittade jag inte mitt stämpelkort till jobbet, men intalade mig att den dyker upp eftersom jag har sånn tur och gott om tid. Fortsatte göra mig iordning och sen dök den upp!


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards