EttVanligtLiv

Alla inlägg den 10 september 2010

Av EVL - 10 september 2010 12:34

Både jag och E har blivit tokförkylda :(. Inte roligt inför helgen men vi tuffar på ändå. På Lördag får vi besök av ett annat par som vi tillbringat nästan hela sommaren med. Vi ska gå på bio, äta middag och spela spel. De är de enda vännerna som känner till att vi försöker och de kommer inte att börja försöka på något år. Skönt att slippa ljuga eller vara rädd att de ska komma med glada nyheter.


Idag på lunchen åkte jag en sväng till Lindex. Var såååå nära att köpa en jättefin body som jag vet att E skulle ha älskat. Tänkte att det kan ju hjälpa nu när vi försöker tänka så positivt, men jag vågade inte köpa den iallafall. Kändes lite fel att bara stå där inne bland barnkläderna. Vi får se om jag drar med mig E och köper den imorgon. Någon gång kommer vi ju att få använda den. Snart kommer vi att få använda den :D


Blev väldigt glad när jag kom hem igår. I posten låg ett fint litet kuvert med mitt namn på. Det var från Tant L och innehöll ett recept på Pergotime som hon glömt att ge mig. Ska bli spännande att prova det nästa cykel om mensen dyker upp denna gång. Men det ska den inte!


Trevlig helg!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards