EttVanligtLiv

Alla inlägg den 12 september 2010

Av EVL - 12 september 2010 23:04

Är så otroligt förkyld att jag inte orkar tänka, men tror att ägglossningen är på g. I morse och idag har det huggit till/ilat i magen, långt ner, och tappen är hög och mjuk. Tycker att jag börjar få äl-flytningar också. Hoppas alltså på att ägglossningen kommer på Tisdag då jag är på CD16.

Denna gången ska vi göra "det" dagen före, imorgon alltså, och sen de tre nästkommande dagarna om det går.... Oroar mig lite för att det ska vara något på tok med ägglossningen eftersom temperaturen har stigit till samma temp som jag hade efter ägglossningen sist. Men jag är ju sjuk och har druckit alkohol igår så det kanske inte går att lita på morgonens resultat.


Ska bli spännande att vakna kl 7 och ta tempen imorgon. Blir nog hemma från jobbet hela dagen och myser med E som är ledig. Det är vi värda.

Av EVL - 12 september 2010 15:27

  


Har haft en underbar lördag med goda vänner, bra mat och en massa dricka. Känns så otroligt bra att få ha släppt alla tankar på ägglossning och bäbisar för ett tag.


Imorse tempade jag högt, blev rädd för ett tag att vi missat ägglossningen, men kom på att basaltemperaturen går upp om man druckit alkohol och sovit lite, vilket jag har. Hoppas på att detta var sista gången jag drack på något år :D


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards