EttVanligtLiv

Alla inlägg den 22 september 2010

Av EVL - 22 september 2010 11:12

Har suttit på ett möte och fick precis reda på att min manliga kollega som är några år äldre än mig ska bli pappa. Han sa att de försökt ett tag, undrar hur länge men jag frågade inte. Han sa att nu kommer han ju att bli pappaledig om några månader och sa att det är ju bra att dom har mig här på jobbet som kan göra hans jobb.


Ville bara säga att jag tänker fasiken också vara borta framöver. Jag vill också berätta något så roligt på ett möte! Jag är såklart jätteglad för deras skull, blir bara såååå rastlös och tom för jag vill också!


Nu är ägglossningen över för denna gången och temperaturen har väl gått upp lite. Känns ändå som en longshot det här med sprutan...

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards