EttVanligtLiv

Alla inlägg den 27 september 2010

Av EVL - 27 september 2010 09:56

Jag har ont i bröstvårtorna denna gång efter ägglossning vilket får mig att verkligen tappa hoppet. De gånger jag haft så här har det alltid avtagit när det närmar sig BIM och sen har mensen dykt upp. Känner alltså efter varannan sekund varje dag och väntar på att det ska göra mindre och mindre ont. Har nog haft ont såhär tre eller fyra gånger av 11 försök. Förstår inte varför symptomen efter ägglossning måste variera så jäkla mycket!


Vi gick på en skogsprommenad med E´s mamma igår på dagen. Hon började prata om barnbarn och vände sig till E och sa: "Nu får du se till att skaffa fram barnbarn snart"... Tror jag nästan bet sänder underläppen, såg att E gjorde det med. Uscha vad jobbigt det här börjar bli. Vi kanske skulle ha berättat för dom hur det ligger till...

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards