EttVanligtLiv

Alla inlägg den 28 september 2010

Av EVL - 28 september 2010 07:31

Idag är det CD 31 och bröstvårtorna gör faktiskt mindre ont nu precis som jag visste att de skulle göra. Det är ju absolut inget bra tecken. Om ett ägg fäst så borde ju brösten göra MER ont, inte mindre...suck.

Lägger energi på att tänka på KIX från kix.bloggplatsen.se som fått två embryon insatta igår. Hoppas så innerligt att det går vägen nu, det är de värda!

 

Fortsätter att tempa varje morgon men är inte lika manisk längre. Antar att jag kommit in i en låg period när det gäller sånt där. Jag orkar liksom inte tänka på det allt för mycket. Det känns inte som om det kommer att funka den här gången heller. Får nog sätta hoppet till nästa försök då vi får prova Pergotime. Någon som har erfarenhet av Pergotime?

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards