EttVanligtLiv

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av EVL - 25 januari 2011 12:04

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Det är bara 8 dagar kvar tills vi ska till TF och ägglossningstesten visar fortfarande negativa resultat *de jäklarna*. Är idag på CD23 och tempen har inte gått upp heller så nått ägg har inte lossnat. Däremot har jag ont i magen då och då. I går på kvällen började det smärta något jävulskt i höger äggstock, så mycket att jag fick sätta mig på golvet och andas ett tag. Känns som om det kan vara en folikelcysta som inte spruckit? Men det konstiga är att det gör ont i båda äggstockarna ibland...


Nu vet jag inte om jag ska ringa tant L och försöka få en tid för VUL i veckan. Skulle vara så skönt att få kolla upp vafasiken som försegår där inne... samtidigt så kanske det är dumt att störa henne när det ändå är relativt kort tid tills vi ska till TF... Hur göra??


  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards