EttVanligtLiv

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av EVL - 31 januari 2011 08:19

Först och främst stort GRATTIS!! till Längtan som plussade i helgen :D. Jag blev så otroligt glad när jag (för 500:e gången) gick in på hennes blogg och fick se testet och storken!


Jag har haft en jättemysig helg. Lördagskvällen spenderade jag tillsammans med K och T, mina två bästa vänner som jag kännt sen innan jag kunde gå. K ska gifta sig till sommaren och vi satte oss därför ner och knåpade ihop inbjudningskort på löpande band. Jag även en chans att berätta om våra problem för T. Hon var jättesnäll och frågade en massa, precis så som jag ville att hon skulle reagera.

K har vetat sen några månader tillbaka. Jag valde att berätta för henne eftersom hon och hennes sambo varit barnlösa i flera år.


Tyvärr så fick jag upp ögonen för något som K berättade: Om vi ställs i kö nu i Februari och väntetiden är ca 3 månader... då finns ju chansen att vi inte hinner med ett IVF innan sommaren! FY vad jobbigt att behöva vänta för att de har stängt över sommaren. Varför fungerar inte klinikerna som vilket annat företag som hellst? Måste de ha semester samtidigt allihopa?


Ska inte grotta ner mig i det där eftersom det inte är aktuellt precis nu. Istället ser jag fram emot besöket hos TF nu på Onsdag!

  


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards