EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av EVL - 4 februari 2011 15:50
Av EVL - 4 februari 2011 13:27

Jag förstår inte riktigt det här med PCOs. Min menscykel gick ju till sig ett tag. I flera måndar har jag haft cykler på 31-33 dagar. Det är ju först nu, denna cykel som den har krånglat igen. Betyder det att jag nyss har fått besvär och att jag haft ägglossning den senaste tiden? Jag har ju känt av alla symtom, fått positiva tester och tempen har ju gått upp. Jag måste ju ha ägglossat... varför ser TF helt plötsligt något som ingen annan sett på VUL?


När man läser om kvinnor med PCOs känner jag inte riktigt igen mig. Jag är normalviktig, har inte särskilt mycket behåring, ingen fettsamling vid magen, och jag har haft mens 10-11 ggr det senaste året. Nu helt plötsligt när vi åker till TF så strular ägglossningen, han ser små blåsor och jag har konstant ont i magen. Vad är det som har hänt med min kropp? Och vad är det som gör ont helt plötsligt i magen?? Är det Proveran som ger en härlig biverkning eller är det små äggblåsor som spricker? Varför gör det mer ont när jag sitter ner eller spänner magen?


Fasiken vad många frågor jag har nu. Jobbigt!

  



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards