EttVanligtLiv

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av EVL - 10 februari 2011 15:08

Trodde att jag skulle slippa behöva träffa min kollega idag, att han var så upptagen av sin nya bäbis att han inte orkade komma in idag. Så blev det såklart inte. Han dök upp för någon timme sedan och pratade med alla i korridoren. Det gick faktiskt bra att skärma av med musik i hörlurarna och de få ord jag behövde prata med honom gick också smidigt. Tyvärr så kallade chefen till möte i fikarummet och jag blev sittandes där i 40 minuter. Det var bara jag i hela rummet som inte har några barn så alla *förutom jag* hade anekdoter och minnen att dela med sig.


Den här Stockholmsresan känns OERHÖRT efterlängtad kan jag säga. E hämtar mig efter jobbet och sen är det bara han och jag som gäller. Sprutorna och remissen för blodprovet följer med i bagaget men förhoppningsvis behöver jag inte ägna dom en tanke. Allt det där kan vi ta när vi kommer hem igen. Då jävlar!

Trevlig helg allesammans.


  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards