EttVanligtLiv

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av EVL - 15 februari 2011 10:10

Eftersom det finns en ganska stor chans att vi inte kommer att få överaska med att plötsligt vara med barn för E´s föräldrar så tänkte jag dela med mig av vår plan kring att berätta. Såhär skulle det gå till:


Det skulle ske under en middag eller fika när E´s lilla släkt alla är samlade kring samma bord. Någon gång under samtalet skulle jag säga: "Men E, du måste visa den där fina tröjjan du fick av mig". E skulle då ställa sig upp och ta av sig tjocktröjjan för att visa upp en t-shirt som det står "Jag ska bli pappa" på. Här skulle en massa "Va!" "Nämen!" osv följa.... sen skulle alla bli glada och kramas.


Fint va? Hade varit kul att få berättat det så. Nu verkar det luta åt att åka till E´s föräldrar och berätta att deras son också har problem, och att det är jag som har ett "fel". Livet blir inte alltid som man tänkt sig.


Föresten, är på dag 4 efter Proveran...VART ÄR MIN MENS!?!?
  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards