EttVanligtLiv

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av EVL - 22 februari 2011 18:58

glömde skriva om den fina kommentaren vi fick av min svärfar i helgen.


 "Vi ställde vår bil bredvid eran, det får ju plats två bilar där vetdu...men ni kanske inte vill ha två bilar? *puffar till mig i sidan*"


Kanske ser ut som en oskyldig kommentar, men jag vet nog så väl vad han menade...

Av EVL - 22 februari 2011 10:32

Vad kul att ni gillade idéen om att sammanställa en bok! Ska ta tag i det på en gång tror jag. Har ändå mycket fritid framför datorn när E jobbar sent eller på helgerna. Ni som vill får jättegärna hjälpa till genom att tipsa om inlägg, eller delar av inlägg som skulle passa i boken. Om ni gillar att illustrerera så får ni supergärna göra några bilder.


Det här kan ju bli riktigt bra! Tänk om det kunde finnas en sådan bok på gynmottagningar tex. Iallafall jag skulle känna lite stöd och tröst om jag kunde bläddra i den och se att det finns många andra med samma tankar och känslor.

Återkommer med mer illustrationer och kansk ett förslag på ett upplägg.

  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards