EttVanligtLiv

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av EVL - 7 mars 2011 16:43

Min bästa vän medelade via sms för ett tag sedan att hon nu ruvar på ett guldägg! Det, Candras bäbis och att Solens strålar fick ut 8 fina ägg idag på ÄP gör mig på gott humör trots att jag sovit som på nålar hela natten. Jag har tillochmed suttit ett tag inne hos min kollega och tittat på bäbiskort, utan att må särskilt dåligt efteråt.


 För att ta tillvara på ett bra humör ska jag skita i träningen och spendera kvällen med E. Imorgon åker jag till TF och ser om det hänt något med äggen. Det måste det bara ha gjort!

  

Ps. Kom på en till illustration till boken: en kvinna som klättrar på väggen. Hur många känner inte igen sig i den känslan?

Av EVL - 7 mars 2011 09:02

Det är mycket som händer idag. Om kommentarerna på hennes blogg inte är missvisande så har Candra äntligen fått sin lilla son! Stort grattis! :D


As we speek så är Solens strålar på väg till äggplock. Lycka till!!


Samtidigt åker min bästa vän till sin klinik för att sätta tillbaka ett ägg som förhoppningsvis klarar upptiningen galant. Tror inte du läser min blogg, men jag skickar positiva tankar härifrån iallafall.


  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards