EttVanligtLiv

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av EVL - 25 mars 2011 13:14

Läste på enmammawannabee´s blogg att hon gärna ville läsa lite om vilka hennes besökare är - det skulle jag också vilja! Om det finns några för mig okända läsare får ni väldigt gärna kommentera och berätta lite om er själva.


 

Av EVL - 25 mars 2011 12:59

Så skönt att det är Fredag idag! Drabbades av nån miniförkylning som gav mig feber i 1.5 dag och nu känner jag mig väldigt arbetstrött och vimsig. Det är bara jag och "min rival" kvar i korridoren så risken finns att vi måste fika tillsammans bara hon och jag. Det känns verkligen som om hon har någonting emot mig, men det kanske bara är en känsla. Jag tycker verkligen sånt är jättejobbigt, jag vill vara omtyckt av alla. Det är väl bara att inse att man kan inte falla alla i smaken, även om man kan försöka.


On the plus side, idag tittade gruppchefen in och sa att han tyckte att mitt cv var jättebra. Han skickade det vidare till VD:n så att han kunde läsa det :) Det måste ju vara positivt!


Idag efter jobbet ska vi åka direkt till E´s morbror som fyllde 46 år i Onsdags. Det ska bli jättekul och mysigt, älskar verkligen att spendera tid med hans släkt, men soffan och sängen lockar nog minst lika mycket. Känner mig fortfarande hängig och lite nere. Svårt att peppa mig själv till ett bra humör. Har märkt att hälften av gångerna som vi besöker E´s familj blir jag på ett bra humör. Den andra hälften av gångerna blir jag ledsen och nere. Hoppas att det inte syns, det gör det nog. Kanske har det något samband med vart i behandlingarna i befinner oss.
E berättade igår att när jag ringde honom och sa att vi skulle ta Ovitrellesprutan så mådde han jättebra. Han var superpositiv och kände att nu jäklar ska det lyckas. Så igår satt han på jobbet och kände sig nere. Då kunde han inte alls känna något hopp... Vi får se hur det går ikväll på kalaset. Tråkigt nog så vet vi ju att det sitter ett till par bredvid oss som också upplever samma bergodalbana. De vet fortfarande inget om vad vi går igenom.


Det är tur att vi ska på David Batra på Söndag. Det borde ju muntra upp oss.
God knows we need it!

 



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards