EttVanligtLiv

Alla inlägg den 8 april 2011

Av EVL - 8 april 2011 11:44

Rapport från barnlängtans enkät finns här.

Av EVL - 8 april 2011 09:26

Tillbaka från TF. Han såg lite vätska i livmodern men tack och lov var det inte slemhinnan som blött ut. Det slutade komme bruna flytningar igårkväll och nu är allt som vanligt down there. Selmhinnan är fin och tjock (10.5mm). På höger sida finns en äggblåsa på 18.5mm, precis lagom. Ovitrellesprutan om en halvtimme alltså :)


Frågade om man verkligen kan känna några graviditetssymptom innan mensen uteblivit. Svaret jag fick var att de flesta inte gör det men det finns dom som gör det. "Vi får se vilken grupp du tillhör". Den kommentaren fick mig på bra humör... det visar att han tar för givet att vi kommer att lyckas någon gång :D


Inlägget fick rubriken "it´s on" eftersom det var det första jag sa till E när jag ringde hem och väckte honom efter besöket.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards