EttVanligtLiv

Alla inlägg den 11 april 2011

Av EVL - 11 april 2011 12:53

Idag är en bra dag. Chefen slog sig ner på mitt kontor och sa att tjänsten var min till 99%. Tydligen så hade inte den nya tjejen i gänget sökt utan det var en man utan någon vidare erfarenhet. Nästa vecka blir det alltså lönesamtal!


På lunchen bjöd min fina syster mig på havregrynsgröt och jag fick mysa med min systerson som nyss fyllt 9 månader. Jag är där så mycket att han skiner upp som en sol och ler så fint varje gång jag kommer in i huset. Han har sånna där puffiga bäbiskinder och två små mjölktänder som glimtar i munnen. Bara det gör mig ju på bra humör. Till råga på allt så fick jag världens finaste present av min underbara syster. Hon har precis börjat sticka och har gjort en jättefin bäbismössa till mig och E. Jag blev så himla glad. Svårt att hålla tillbaka tårarna. Tror inte hon vet hur mycket det betyder för mig. Bild kommer senare. Mössan åker ner i hemliga lådan.


Ikväll skiter jag i träningen och åker för att sitta barnvakt åt min systerson istället. Både jag och E ser fram emot det jättemycket. E är så otroligt förälskad i lilleman. Han säger det inte så ofta men det ser jag på honom.


 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards