EttVanligtLiv

Alla inlägg den 14 april 2011

Av EVL - 14 april 2011 12:54

Nu är min systers väninna sjuk och min systerson hade kräkts i sömnen. Ganska lite iof och han åt gröt och var som vanligt idag. Kan ändå inte hjälpa att vara livrädd. Tror ni det är någon fara? Fan när man trodde att VK-tiden var över, när man gått och våndats en hel vinter... DÅ är det risk att man blivit smittad.


Jag vet varför det här händer. I tisdags satt jag och funderade på det där med att kräkas. Att jag skulle tycka att det var ganska ok bara jag är gravid. Tänkte att jag kommer nog inte att behöva kräkas förens jag är just gravid. Hah! Det är ju som att be om det. Sa inte ens de magiska orden efteråt "peppar-peppar-ta-i-trä" Skit också.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards