EttVanligtLiv

Alla inlägg den 25 april 2011

Av EVL - 25 april 2011 19:35

Helgen kunde ha varit trevligare på många sätt och vis men jag är ändå glad åt allt fint och bra jag har. Fina fina E har som vanligt varit stark och positiv. Allt känns lite ljusare idag. Gårdagen spenderades med stora delar av släkten och ett parti Texas på blodigt allvar. Jag skämde bort mig själv med några glas vin. Det kändes som om jag var värd det. Försöker fokusera på det positiva:


Idag åkte cykeln fram och kondisen verkar inte vara körd i botten riktigt än. Imorgon tar jag en sväng och sen är det bara att  börja cykla till jobbet. Blir skönt att få känna sig tränad igen. Det kändes att kroppen saknat det.


Imorgon ringer jag till TF för att bestämma allt för försök nr3 med puregon och ovitrelle. Förhoppningsvis kan jag spola äggledarna men det är inget jag räknar med när jag har en tid på cd11. Eftersom mensen verkar komma 14 dagar efter ägglossningen (jag hade alltid 16 dagar förut) när jag tar puregon så är det enkelt att räkna ut och få boka en tid för spolning (om det behövs) efter detta försök.


I veckan borde det bli klart med jobbet så att jag kan skriva på. Allt annat är redan bestämt, vilken typ av dator jag ska ha osv.


Tack snälla ni för alla fina kommentarer. Ni är vackrast i världen.

 



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards