EttVanligtLiv

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av EVL - 9 maj 2011 08:22

Ni vet ju att man fokuserar så otroligt mycket på att allt ska klaffa när man har viktigt ägglossningssex. Männen har ett sånt tryck på sig att prestera och som kvinna vill man gärna föröka få orgasm samtidigt så att man vet att man gjort allt för att de små spermierna får hjälp mot ägget.


Igår fick vi till det fastän E jobbat så sent och fastän vi stressat genom både middag och kvällsfika för att ta oss till sängen. Mot alla odds så resulterade detta i ett riktigt bra sex. Båda lyckades komma exakt samtidigt och eftersom vi bor ensamma i ett stort hus var vi inte direkt diskreta om det faktumet. Det behövdes liksom inte sägas att det hade varit fantastiskt.


Så när vi ligger där och flåsar efteråt säger plötsligt E:


"Å nu tror jag att jag är nära"


Han hann se en sekund av panik i mina ögon när jag utbrast "VA?". Sen började vi skratta. Vi låg där säkert i 5 minuter och bara gapskrattade tillsammans. Hela göra-barn-situationen är så himla sjuk. Men igår blev det faktiskt lite roligt också.


 


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards