EttVanligtLiv

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av EVL - 18 maj 2011 22:24

Har i några dagar irriterat mig nått så fruktansvärt på min hy. På kinderna bredvid munnen är jag så otroligt fet. Det känns som om någon smörjt in mig med bregott! Springer in på toaletten flera ggr om dagen för att tvätta ansiktet men bara efter nån timme så är det tillbaka. Mina kinder känns som en bäbisstjärt komplett med babyolja och hela jag glänser som om jag sprungit vårruset x2. Varje månad har jag några nya symptom innan mensen kommer och jag antar att detta är det senaste.


 

aka Butterface

Av EVL - 18 maj 2011 14:50

Här satt jag på jobbet och tänkte hämta ut mer Puregon på lunchen. Hade ingen aning om att Puregon tydligen är lika eftertraktat som Pergotime. Det var slut överallt! Paniken drog in. Hjärtat i halsen. Sista försöket innan en lååång sommar och den kanske inte ens skulle bli av!


Så ringde min snälla snälla mamma runt till alla apotek inom 10 mils radie och tillsist fick hon tag i det! Ja ni märker ju hur positivt inställd jag är till detta försöket... Har faktiskt inte mycket hopp till över inför nästa heller, men utan Puregon hade vi ju inte haft mycket till chans alls känns det som. Hade inte klarat av sommaren då.


Har mer kramp i magen. Speciellt om jag är kissnödig, sitter ner eller kommer åt livmodertappen. Ibland sticks det i brösten och jag är frysen och trött. Inte dötrött som man är när man är gravid, utan småtrött som man är när man redan surar över att mensen antagligen kommer. E är så fin och håller på magen när vi sover. Han vågar hoppas och tror att det funkat. Då känner jag mig ännu mer nere eftersom jag är nästan 100 på att det inte gjort det. Jag kan nästan inte förställa mig att vi SKA lyckas. Men det måste vi. Det går inte annars.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards