EttVanligtLiv

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av EVL - 25 maj 2011 11:40

Jag bara oroar mig hela tiden. Antar att det måste finnas något rejält fel på mig eller E fastän läkaren säger någonting helt annat.


TF säger att jag har fri passage i äggledarna, men varför gjorde spolning då så ont? Många skriver att det inte kändes när de sprutade in vätskan, men för mig gjorde det jätteont.


Varför har jag kramper i livmodern då och då? Veckan innan mens bränner och krampar det väldigt ofta. Sitter jag ner eller om jag är kissnödig så utrymmet för livmodern förminskas gör det ondare. Har jag endometrios? Kan man ha det fastän jag inte har sån hemsk mensvärk?


Är det fel på mina ägg? Efter 19 försök borde väl ett litet ägg blivit befruktat?!


Varför har jag alltid 16 dagars lutealfas när jag får 14 dagar med ovitrellesprutan? Vad är det min kropp håller på med de där sista två dagarna?


Kan man vara okompatibel med sin pojkvän?


PS. Håll er borta från Facebook idag. De är "Mammavecka" och man ska skriva och skryta med hur ung man var när man fick barn för första gången...

Hade jag mod nog skulle jag ge "svar på tal".


    

 

Av EVL - 25 maj 2011 08:16

När människor som vet vad vi går igenom alltid tittar länge på magen när vi träffas. OM jag var gravid så hade jag sagt det. Sluta stirra. Jag är bara mullig av sprutorna eller uppblåst av mensen!

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards