EttVanligtLiv

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av EVL - 30 maj 2011 21:55

bloggträffen i Sundsvall i Juni! Läs mer här.

ALLA är hjärtligt välkommna att delta och jag tror att det kommer att bli en toppendag!


Kram!

    

Av EVL - 30 maj 2011 08:24

Eftersom min syster och hennes sambo skulle komma hem först sent på Söndagskvällen innebar Morsdag något alldeles extra för mig i år. Jag fick vara extramamma till min lille systerson på snart ett år. Mamma höll kalas i hennes lägenhet och hade fullt upp så jag fick mata, leka, byta och gosa med lille V hela dagen. Självklart har jag tagit hand om honom förut men inte en hel dag. Han tydde sig bara till mig och under fikat la han sig och gosade i min famn. Han somnade och jag bar in honom till sängen där jag låg och smekte honom över pannan tills han sov riktigt djupt.


För mig var det en helt fantastisk dag och när jag stod och bytte på honom inne på toaletten fick jag känslan att även om vi inte skulle kunna få helt biologiska barn så kommer det att ordna sig. På något sätt kommer jag att få bli mamma i framtiden. Det kändes så himla fint och i hela kroppen kändes det att jag är menad att bli mamma. För en gång skull kändes morsdag inte så himla jobbig och ouppnåerlig.

 


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards