EttVanligtLiv

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av EVL - 23 juni 2011 20:01

Sa jag att det var tre av mina närmsta som ska ha barn? Never mind, ikväll fick jag reda på en till. Det blev lite svårare att andas. De har också gått hos TF och tillslut kom inte mensen. Kul för dom, men varför lyckas alla med behandlingarna när vi misslyckas hela tiden?!



Men vi fick iallafall hem vår ALF idag. En liten tröst.

   

Av EVL - 23 juni 2011 08:04

... är bara så trött och har miljoner saker att göra. Imorgon är det bröllop och på jobbet är jag överhopad av arbete, vilkt iof är skönt för då slipper man grubbla så mycket. De senaste dagarna har jag varit tvungen att vara uppe i både min gravida vän och min syster. Också det har tagit på krafterna. Man är ju så skör den där första dagen då mensvärken pulserar i kroppen. Att man då måste stå och le och se glad ut åt andras lycka kan jämställas med en trasig propp i en diskho... sakta sakta rinner tålamodet och orken bort.


Tack så himla mycket för alla fina kommentarer jag fått! Vill svara på alla så jag sparar dom till Söndag då allt lugnat ner sig. Ni är så fina <3

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards