EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av EVL - 4 juli 2011 08:48

Har varit med om nånting som gjort mig orolig. Imorse kämpade jag mig till jobbet på cykel eftersom jag har förlorat så mycket kondition den senaste tiden. Det var dags att komma igång igen. Iallafall så cyklade jag på rätt bra. Flåsade och stönade. Det var verkligen skitjobbigt. Motvind hela vägen!


Jag ska ha ägglossning ikväll eller imorgon och det känner jag av lite i vänster äggstock, men det gick bra att sitta på cykelsadeln. När jag kom fram till jobbet efter 8 kilometer och begav mig in i duschen fick jag en väldig kramp i livmodern. Som jobbig mensvärk. I duschen blev jag alldeles svimfärdig och illamående. Var tvungen att sätta mig ner ett tag för att inte svimma. Efter att växelvis ha suttit och stått i duschen för att kunna tvätta håret tog jag mig ut till skåpen. Där fick jag lägga mig på bänken med benen högt ett tag. Sen gick det över. Nu har jag bara lite mensvärksont kvar i magen.


Detta gör mig så orolig. För att det ska vara endometrios. Jag har inga övriga tecken på det. Inga långa menstruationer, inte så ont och det går över med alvedon, inga mellanblöningar osv...


Detta är andra gången detta händer efter fysisk ansträngning. Vad kan det vara?!

Någon med erfarenhet som kan lugna mig?

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards