EttVanligtLiv

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av EVL - 13 juli 2011 08:25

Förutom att räkna dagarna (42 dagar kvar idag) och vara tacksam för varje ny dag som för oss närmare IVF har både jag och E börjat förbereda oss. Mest mentalt men också på andra sätt. Igår tog jag en sväng förbi Birsta City och köpte ett fotoalbum. Tanken är att vi ska dokumentera hela resan, från och med det första samtalet med TF den 23:e Augusti. Titeln på albumet kommer att vara "How babies are made". Bilderna i början av boken kommer kanske att visa Härnösand, Alf, medicinerna och tiden i Falun.


Förhoppningsvis kommer vi senare att kunna lägga till bilder på vårt allra första positiva graviditetstest, ultraljudsbilder och magbilder :)

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards