EttVanligtLiv

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av EVL - 19 juli 2011 23:16

Hej på er!

Är tillbaka från några härliga dagar i Åre. Slungades dock direkt tillbaka till verkligheten då vi lyckats med bedriften att totalt glömma bort två tillställningar med gravida och småbarnsfamiljer idag och imorgon. Loggade in på facebook och såg att en till i bekantskapskretsen ska ha barn i Januari. De tyckte "att det var en sån bra månad att få barn på så de valde den månaden för andra barnet också". Vad smart!


Ska sova. Vill kommentera alla era fina kommentarer så det ska jag göra imorgon. De har alltså inte försvunnit ut i cyberspace, det är bara jag som varit slö.


Kram!

 



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards