EttVanligtLiv

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av EVL - 19 augusti 2011 17:29

Det känns verkligen som om jag nått något slags all time low. De senaste två dagarna har jag legat utslagen i soffan med en dunderförkylning men samtidigt är det något annat som tynger ner mig också. Hela jag känns som ett enda stort vrak. Skärper jag inte till mig kan jag ligga och gråta konstant över absolut ingenting. Det finns ingen ork till någonting.


Ikväll ryker nog den första chokladkakan vi fick av fina Candra för just sånna här stunder. Hoppas att jag är på bättre humör till på Tisdag. Det är iallafall bara fyra dagar kvar nu.


Tack för alla fina kommentarer. Jag ska svara och godkänna när jag mår lite bättre.

   

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards