EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 september 2011

Av EVL - 4 september 2011 23:04

...kan kännas väldigt väldigt märkligt. Kroppen är inte programmerad att ignorera chansen till barn. Ett tag nojjade jag nästan hela tiden och det kändes fel att försöka ignorera värken i magen. Nu tror jag att jag landat i att vi inte ska försöka denna gången.


Vi fick faktiskt till det helt spontant och kravlöst imorse och ikväll. Det har inte hänt på två år. Kanske mer.  Jag hoppas att det beror på att också E börjar släppa våra egna försök och slappnar av på ett helt nytt sätt.


Antar att jag inte borde säga att jag ägglossar snart. Nu är det provrör som gäller. Det spelar ingen roll hur eller var äggen befruktas, bara vi får barn tillsammans.

 


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards