EttVanligtLiv

Alla inlägg den 19 september 2011

Av EVL - 19 september 2011 08:05

Helgen kom och försvann lika snabbt som den brukar. Precis som jag ville ha det.

Visst är det skönt att få sova ut och ha hela dagar tillsammans med E, men för mig är det viktigare att tiden bara rinner iväg mot vårt nästa mål. "Hej och välkommen kära Måndag, må du bara flyga förbi"


Det kanske låter tragiskt men en av de stora höjdpunkterna på våra dagar nuförtiden är när timern på mobilen tjuter och det är dags att spraya. Inte för att det är kul att spraya men för att det representerar ytterligare ett steg på vägen mot vår bäbis.


För att inte helt snöa in på sprayning och sprutor, som ni kanske sett att jag redan gjort, har jag från och med nu planerat in små aktiviteter som ska hjälpa mig att tänka på annat. Ikväll åker vi och hälsar på E´s morbror...

Sprayen åker såklart med i väskan och jag kommer att ha stenhård koll på tiden, men bara miljöombytet kommer nog att tona ner min besatthet lite... kanske.

Det är planen iaf.

 


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards