EttVanligtLiv

Alla inlägg den 27 september 2011

Av EVL - 27 september 2011 13:01

Jag har irriterat mig på att det verkligen känns som om Synarelan inte ger lika stor dos nu som för några dagar sedan så jag skrev ett mejl till TF. Dom är ju så underbara så de ringde ju upp direkt och kunde ge mig svar. Eftersom jag fått en blödning är jag nedreglerad men T tyckte att jag kunde hämta ut en till spray så att jag kan känna mig lugn.


Sagt och gjort, nu ligger det en påse på kontoret med en ny Synarela (jag hämtade också ut en Ovitrelle till med tanke på dig Solensstrålar ;) )


Det är jättesvårt att koncentrera sig på någonting idag eftersom jag knappt sovit på hela natten och jag känner mig yr med huvudvärk. Kvällen kommer därför att vigas endast åt sängen sängen sängen. Och kanske ett bad. Om jag orkar.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards