EttVanligtLiv

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Låt mig stå och frysa utanför ett litet rött hus imorgon <3

Av EVL - 5 november 2011 19:08

Nu kommer tanken att vi kanske tar oss till testdag ändå och istället för ständig oro för mensen är jag nu  l i v r ä d d  för att behöva testa imorgon. Dont get me wrong, vi är jätteglada! att vi får möjligheten att göra det... men hur ska jag klara av det?


Känslorna inför att testa är så färgade av tidigare erfarenheter att det är jättesvårt att ens föreställa sig att det ska ha gått vägen. Varje gång vi kommit så långt att det är tid att kissa på en pinne så har vi lurats av nya symptom vi inte haft förut eller att vi gått några dagar över tiden. Vi har djupt inne i hjärtat hoppats väldigt mycket men hitills har det ändå varit ett negativt resultat. Vi kan inte låta bli att tänka att detta med magen och brösten kanske är det nya som lurar oss... Så nästa sekund tänker vi, varför inte? Varför skulle det inte kunna fungera denna gången?


Antar att man inte tar någon Crinone innan man testar? Blir det negativt slutar man väl och får vi ett plus så kan jag ju ta den efteråt.


E´s morbror besökte mig på kontoret i Fredags och bad oss hjälpa till i hans sommarstuga imorgon. Får vi goda nyheter kommer vi att åka dit. Annars stannar vi hemma. Snälla gode Gud låt mig stå och frysa utanför ett litet rött hus imorgon!


 

 
 
Varjehjärta

Varjehjärta

5 november 2011 19:34

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas för eran skull! :)

http://www.varvagtillenkotte.blogspot.com

 
Ingen bild

Karin

5 november 2011 19:51

Lycka till imorgon, håller tummarna stenhårt! Och ja, visst är det skitläskigt och nervöst men ni måste ju få veta... Tänker på er.

 
Ingen bild

akna

5 november 2011 20:06

Håller tummarna att ni får se ett starkt plus imorgon! Lycka till, kramar

 
Ingen bild

Sarah

5 november 2011 20:45

ÅH vad jag håller tummarna för och hoppas hoppas hoppas att ni får ett fint plus imorgon!
/Sarah

 
Cecilia summerar

Cecilia summerar

5 november 2011 21:56

Jag vet inte om jag törs öppna ögonen när jag kollar din blogg imorrn. Är ruskigt mednervös och hoppas, hoppas, hoppas!
På rätt resultat - och att det ska gå att sova nåt inatt. Stor kram!

http://cecilia.ekhemmanet.se

 
M

M

5 november 2011 22:05

Håller tummar och tår för ett fint plus imorgon! Tänker på er. Kram!

http://bortomlangtan.blogspot.com

 
Evelina

Evelina

5 november 2011 22:12

Det håller jag båda tummarna hårt för!

http://cuteewe.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

5 november 2011 23:03

Håller alla tummar jag har för ett pluss imorrn!

 
Orättvisan.

Orättvisan.

6 november 2011 01:47

Hoppas hoppas hoppas! <3

http://www.orattvisan.blogg.se

 
Mia

Mia

6 november 2011 07:51

Jag hoppas verkligen att du får frysa idag!!
Tänk om det kunde gå redan på första försöket :)

Håller tummarna!

Många varma kramar

http://swimmia.blogspot.com

 
Fia

Fia

6 november 2011 08:31

Hoppas :-)

http://fiavillhaenunge.blogspot.com

 
Miss Baglady

Miss Baglady

6 november 2011 08:49

Spänningen är olidlig. Hur går det idag? Hoppas hoppas ni får ert plus idag.

http://baglady442.wordpress.com

 
AnnaCecilia

AnnaCecilia

6 november 2011 09:24

Det kommer gå jättebra, jag är tvärsäker på att du lyckas. Om inte så finns vi här för dig!

Kramar i massor och lycka till!

http://bebiskarusellen.bloggplatsen.se

EVL

7 november 2011 09:23

Tack fina vän

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EVL - 10 februari 2022 15:51


Jag gick tre dagar över tiden med de andra barnen så jag var nog inställd på att gå över även denna gång. Fastän kroppen testat mig lite då och då i flera veckor innan bf. Jag sa rätt ofta "Nä den här bäbisen kommer att komma tidigare" men bf närmade...

Av EVL - 15 december 2021 19:53

Precis som när jag var höggravid med Elvis så kände jag mig aldrig riktigt färdig med att vara gravid. Jag ville hålla kvar vid tiden så mycket som det bara gick och hade nästan ångest över att det snart skulle vara över. Visst var det jobbigt. Det v...

Av EVL - 15 november 2021 09:18

Jag vaknar till på morgonen av att E ska gå upp. Upptäcker att Elvis ligger vid mina fötter och hans varma små ben trycker sig mot min rygg. Han är 6, snart 7, men kommer ändå alltid in till antingen oss eller A-V under natten. Måste känna någons vär...

Av EVL - 2 november 2021 11:34

Men HEJ! Har gått en hel graviditet snart utan att skriva ner ett jota. Har också haft ångest över det men med två andra barn och en badrumsrenovering som visade sig ta över halva huset så har inte tiden funnits.   Sommaren kom och gick och magen...

Av EVL - 4 maj 2021 16:00

Vecka 12 och livet känns lättare att leva. Jag är lite piggare och mår inte lika galet illa hela tiden. När jag ligger ner känner jag livmodern ungefär 5 cm ovanför blygdbenet. När jag är kissnödig på morgonen trycker livmodern upp urinblåsan eller...

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards