EttVanligtLiv

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av EVL - 25 januari 2012 19:47

Vi har inte direkt köpt några saker till pyret än. Tittat har vi men ännu har vi inte vågat köpt något. Det har känts farligt på något sätt. Men åh vad vi (mest jag) har dregglat. Bara för att liksom komma igång har vi tillsammans skrivit om en lista där vi punktat viktiga saker som säng, skötbort, vagn osv. Sen har vi satt in olika datum på när det ska vara köpt. Jättebra för vår del eftersom det då liksom "måste" göras. Då spelar det ingen roll att vi känner oss malplacerade på babyproffsen :)


Idag har jag ändå tagit ett steg utanför listan och beställt två st babynests. Ett till mig och ett till min syster. Hittade en tjej på blocket om gör dom på beställning. Huur otroligt gulliga är inte dessa?!:

 


När jag dessutom tänker på att den är till för att bäbisen bla ska kunna sova mellan oss i sängen blir jag alldeles varm och mosig innuti.


 

Av EVL - 25 januari 2012 08:33

Idag går vi in i vecka 17, pyret och jag. Eller, pyret är väl igentligen två veckor yngre än så men ni vet vad jag menar :) Detta betyder att det är 19 dagar kvar till RUL, 18 om man inte räknar med idag ;) Vi har också idag klarat av 40% av graviditeten!


Dagen bjuder inte på något direkt roligt då jag måste jobba över till sena kvällen. E jobbar också sent så vi får fira men en magbild och sen hoppa i sängen direkt när vi kommer hem. Det funkar det med. Vi är glada för att dagarna går. Snart får vi se pyret igen


 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards