EttVanligtLiv

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av EVL - 2 februari 2012 14:04

Måste bara skriva om min hemska mardröm som väckte mig klockan 4 imorse. Jag drömde att jag blivit med barn via IVF men att bäbisen inte skulle må så bra i min mage. För att den skulle överleva flyttade läkarna den till min systers mage. Jag kunde se bäbisen sparka där inne och var glad för att den snart skulle bli flyttat tillbaka till mig. Det skulle göras hos TF i Härnösand men när vi kom dit vägrade han göra det och sa att så fick man inte göra. Bäbisen skulle förbli i min systers mage och då blev det också hennes barn. Men hon ville inte ha det.


I drömmen satt jag och grät efteråt på en stol i köket. Min syster gav mig ett jättestort gossidjur och sa "Ja vi tänkte ju ge er den är när ni fött ert barn, men eftersom du inte får det nu så får du väl ta den här själv".


F R U K T A N S V Ä R D dröm!! Usch vad jobbigt det var att vakna upp och börja ifrågasätta om jag verkligen är gravid på riktigt.  Det var så skönt att kunna lägga handen på magen och känna att det är hårt och står upp där livmodern växer. Förstår inte varför det ska vara så svårt för min kropp att drömma fina drömmar om det som kommer i framtiden. Har det inte riktigt gått in i huvudet på mig än att vi verkligen väntar barn?


 

Av EVL - 2 februari 2012 13:58

Jag har fått en award från fina Akna, tack så mycket vännen <3!






- Tacka och länka till den som gett dig awarden


-Skriv ned fem bloggar som du vill lämna awarden vidare till och låt dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem


- Till slut hoppas att de utvalda vill lämna awarden vidare

Jag ger awarden vidare till alla som känner sig manade :)

 

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards