EttVanligtLiv

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av EVL - 3 februari 2012 12:49

De senaste dagarna har magen verkligen "ploppat" ut. Eller så syns det mer nu när jag gått över till mammabyxor (äntligten). Jag som vill vänta med att berätta på jobbet till vi sett att allt är bra på RUL får det kämpigt att dölja magen i fikarummet. Det känns skönt att det bara är 9 dagar kvar till vår tid 11.30 på sjukhuset.


Imorgon har jag ätit klart kuren för urinvägsinfektionen men jag har inte fått någon tid för att lämna urinprov så att man vet med säkerhet att bakterierna är borta. Eftersom jag haft problem med UVI förut så vill jag vara på den säkra sidan. Därför ringde jag imorse och bokade tid till Måndagen. Det finns nog många som irriterar sig på oroade förstagångsgravida som jag men det spelar ingen roll. Jag vet att jag inte kommer att slappna av innan jag sett svart på vitt att allt är bra. Dessutom är det fortfarande inte helt borta, det känner jag varje gång jag går på toaletten.


Idag är det vecka 17+2 och det innebär inte bara att vi kommit en dag närmare RUL utan också att min bästa vän K ligger och föder barn! Hon som kämpat mot både endometrios och slöa/få spermier i 9 år. Mina tankar går också till fina Hjärtat blöder som idag får tillbaka ett fint embryo och blir ruvare <3! Extra mycket lycka till till er idag!


 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards