EttVanligtLiv

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av EVL - 7 mars 2012 15:02

I flera veckor har jag drömt mardrömmar nästan varje natt. De flesta handlar om att någon/någonting tar ifrån mig Pyret, att E slutar älska mig , läskiga spöken eller att någon i familjen råkar illa ut. Detta har verkligen irriterat mig, speciellt de hemska mardrömmarna om Pyret.. nästan alla gravida jag hört talas om har drömt gulliga drömmar om förlossningen eller att de redan har fött sina barn.


Men nu äntligen inatt drömde jag något fint om vår graviditet. Jag drömde att vi var inlagd på vårdcentralen för att vänta på att bli igångsatta på förlossningen lite senare. Jag och E gick omkring där och var jätteglada. Framför mig i drömmen såg jag en bild av mig själv liggandes i en gynstol alldeles svettig och grinande av smärta, men det var inget som gjorde mig rädd eller nervös. Tvärt om, jag såg fram emot det jättemycket. Snart skulle vi vara på förlossningen och föda fram Pyret! Jag kände mig stark.


Jag vaknade med ett leende på läpparna. Alf låg bredvid mig och på andra sidan låg E. Jag pussade honom i nacken och sa att vi nu gått in i en ny vecka. Ikväll ska jag berätta om min dröm. Hoppas det blir fler av den varan i framtiden.


 

Vecka 23 (22+0)  

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards