EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 april 2012

Av EVL - 4 april 2012 12:50

Idag välkomnar vi vecka 27! Det firas med två saker: ett nytt pass gravidyoga som är såå härligt! och med köpet av ett skötbord som jag haft ögonen på en längre tid. Nu återstår det "bara" att få någon slags ordning i det rum jag vill ställa den också. Av alla stora saker en bäbis behöver har vi nu bara sängen kvar att köpa. Det riktigt kliar i fingrarna när jag tänker på att få sätta ihop allting. Tänk att få köra omkring med vagnen inomhus och bädda i den för Pyret. Underbart! Skötbordet är som sagt köpt med sängen och mobilen står på tur.


Brio skötbord med låda



 

Brio Cot Two med nedfällbar sida



Barnrum – Inredning för barn - Japanska pappersballonger (för mobil)

Mobil att hänga över skötbordet. Man kan byta ut de japanska pappersfigurerna mot vad man vill.


  

Vecka 2 (26+0)

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards