EttVanligtLiv

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av EVL - 9 maj 2012 09:27

   


Vecka 32 idag och fortfarande väldigt frånvarande i bloggen. Förkylningen vägrar släppa och jag är så trött så trött hela tiden. Blöder näsblod flera gånger varje dag och har ont i huvudet. Känner mig ämlig men glädjs av små fotsulor som sparkar och att man nu kan känna Pyret rotera och vrida sig där inne. Obeskrivlig känsla när man verkligen kan se för sitt inre att det är en liten arm eller ett ben som stryker förbi.


pyrets favvoplats är fortfarande under höger revben och det gör stundtals jätteont att sitta ner. Vår snälla vaktmästare har satt in ett ståbord bredvid mitt skrivbord så att jag kan alternera min jobbställning. Tyvärr får jag ont i bäckenet och fötterna när jag står upp för länge men små korta stunder hjälper det till att avlasta iallafall.


Försökte gå ut och gå med E för någon dag sedan men det gjorde till slut så ont i magen och fogarna att jag fick vända hemmåt. Riktigt irriterande att gå från vältränad till nästan imobil. Hur gör andra kvinnor som är ute och springer och tränar fram tills förlossningen? Börjar bli lite orolig att jag kommer att vara i superdålig form när den stora dagen kommer. Orkar man med då?


Varje morgon i duschen sjunger jag samma två visor för bäbisen. Ska bli så kul att se om de känns igen på utsidan.


Nästa vecka är det dags för TUL och läkarbesök där vi ska disskutera bäckenröntgen. Spännande!


 

Vecka 32 (31+0)


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards