EttVanligtLiv

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av EVL - 17 juli 2012 17:06

Livet har saktat ner och allting känns roligt igen. Vi är så bekväma med lilla Anna-Vera och kärleken mellan oss har heller aldrig varit större. Igår låg hon i sitt babynest på bordet när jag och E satte oss ner för att äta. Båda två började grina när vi såg på henne. Samma sak idag då vi åkte för att hämta hem en bil vi köpt. E körde först med Anna-Vera och jag åkte efter i vår andra mindre bil. Jag grät en skvätt över min fina familj som körde där framför mig.  När vi var framme kramades vi en stund utanför bildörrarna. E hade också tårar i ögonen.


Det är stort!



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards